Tuohan ei mitä minulle on kerrottu vaikuta ajoitukseen koska kampiakselin asentoanturi hoitaa sen tehtävän?
Mutta kun ajattelee sitä niin että se kysyy sylinteri numero 1:n painetta ja aikaa, ja tulos kerrotaan 3:lta, niin sillon voisin kuvitella sen käyvän vielä rumemmin ku vm:n kuuluu?!?
Juu tuo suuttimien painetestaus nyt onki ihan tuttua kauraa kun itellä on trykipumppu tätä varten olemassa mutta ihmettelen vain jotta voisiko se vastuksen tms saada mitattua, endoskooppi nyt vai mikä kaappi onkaan niin voisi toimia jott näkisi tuleeko sykliä ollenkaan, tai ottaa kylmetyn viileesti johon irki ja vääntää käyntiin?
Kerro ihmees jos veivaat sen erisylinterille jotta mitä tapahtu!
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J
Etenkin suzuki sJ
|