Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 20.10.2013, 11:22
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.116
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Laitoin turbon paluuletkuun 10cm pätkän kuumaa ja öljyä kestävää letkua. Tässä tilanteessa turbolta tuleva metalliputken pää oli kohdistettu öljypohjaan menevään putkeen, ja putkien päät olisi voinut hitsata yhteen, mutta jotta joskus saa purettuakin laitoin letkun. Eka letku meni alta 1000km niiin että oli turvonnut ja lemmarien alta tuli öljyä. No uusi letku biltemasta ohi ajaessa ja parkkiksella pikavaihto. Tämä kestikin jopa 200km
Ei liity ite aiheeseen,mut juuri mikään kumiletkun valmistaja ei lupaa letkun kestävän turbolta tulevan öljyn lämpötiloja. Tietty laadukkaat kestää pitempään ku halvat,mut metalliputki joustoelementillä on pisimpään kestävä ratkaisu.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten