Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 19.10.2013, 20:52
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Koska oikeilla navoilla oleva D44 on jo vaikeampi rakentaa niin, että saa pidettyä ABS:it XJ:ssähän ongelmaa ei ole kun ne voi poistaa, mutta ZJ:stä ei. Navat kestää 32 tai 33 renkailla minkä kestää, hybridiakselin cromovetarit kestää sen mitä D44:ssä, pallonivelet vähän heikommat, mutta C:t voi vahvistaa samalla kun rakentaa trussin
Saiskos sinne rakennettua sopivalla hammasmäärällä olevaa kehää vetariin, napaan tai levyyn? Voihan sen anturin laittaa vaikka akseliputkeen kiinni jos haluaa.
Vastaa lainaten