Viestiketju
:
Kerro mikä ei vituta, miksi on hyvä olla 2013
Näytä yksittäinen viesti
#
3
19.10.2013, 17:24
Mutis
Veteraani
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
On ajokortti tallella. Kumpareen takana lymynnyt ratsia ei ollut tutkaavaa sorttia. Meinas jo pashat tulla housuun, kun maijan keula pilkisti esiin.
__________________
RASOR
Mutis
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Mutis
Etsi kaikki Mutis:n viestit