Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 19.10.2013, 10:27
Bj 40:n Avatar
Bj 40 Bj 40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.09.09
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 201
Perusasetus

Rauhallinen ilmaus oli kai sitten lääke.. MUTTA VIIKKO SIINÄ MENI!!

Eli täydelliseen tulokseen en päässyt pelkällä ratin kääntelyllä keula ilmassa, ihan ok tuli mutta varsinkin oikealle sai pienen väännön jäämään päälle kun paikoillaan vain härnäsi. Nyt kun viikko sekalaista ajoa takana niin nyt on ihan perfekto, eilen piti lisätä päivien ajon jälkeen vielä hieman öljyä kun oli vajunut sentin verran säiliöstä. Vuotoja ei ole joten ilmaahan sieltä on poistunut samalla kun nuo häiriöt toiminnassa poistui..

Eli kiitokset vinkeistä ja tämähän oli tässä, en tiedä miten sain tuon järjestelmän noin vaikeasti ilmaantuvaksi mutta haitanneeko tuo.. Ja vielä yhteenvetona sanon et on se perkule kuka berttaan asiallisesti tehdyn ja toimivan tehostetun ohjauksen rakentaa simpukka eteen asennettuna yhdessä viikonlopun seutuna! Heh! Ite tärväsin siihen viikonlopun ja työviikon illlat aika tehokkaasti.. Samalla kun se konehuoneen kylkipelti odottaa vieläkin asennusta ja muokkausta kiinnitysten osalta, ohjausiskarikin on vielä asentamatta kun katson et laitanko tuon bertan oman vai hankkisiko hoijakan pidemmän kun tuota kiinnityspistettä rungosta joutuu siirtämään & laskemaan joka tapauksessa et asettus suht vaateriin tuokin laitos eikä kampeas raidetankoa joustoissa turhia.. Mut nuo on pikkujuttuja ja hattua nostan isännille jotka tuon toimivaksi ja katseenkestäväksi parissa illassa tai päivässä tekee!
Vastaa lainaten