Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 19.10.2013, 09:19
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti

Arbbi vuotaa taas murikan sisältä veto päällä, ja pinjonissakin on pieni välys, venyyköhän toi d30 vai miksi siellä aina laakerin esijännitykset karkaa?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Kyllähän se banjo tahtoo vähän elää, vaikka olisi trussi niin jos ei ole hitsattu banjoon sitä kiinni ja toisaalta ilman järeää banjon kantta niin on ihan tunnettu ongelma ko. akselissa toi "gear deflection" -> lautaspyörä karkaa pinionilta kun on enemmän vetoa päällä. Tiedä sitten voiko ne muodonmuutokset jäädä ihan pysyväksikin (kyllä kait), mutta ainakin se laakereita ja shimmejä rääkkää niin että voi paikat vähän turhan paljon siitä vetristyä..

Mulla meni hermot D30:n kanssa pelleilyyn, kun omasta paukahti akselin sisältä kaikki mahdollinen ihan tuhannen pillun päreiksi ja akseliputkikin on nyt sitten sulattoa odottamassa kun meni käyttökelvottomaksi. Laitan jenkkien eBay:stä Fordin high pinion D44 banjon tilaukseen, siitä sitten paksuilla akseliputkilla ja D30:n ulkopäillä hybridiakseli kasaan - trussi tulee silti
Siis mikäli oikein käsitin tämän ongelman niin matopyörä/pinioni ajaa lautapyörää kauemmaksi tiukassa vedätyksessä ja laakeri pukit vääntyy tyvestään haritukselle?

Miten jos laittaisi laakerit kiinni pinnapulteilla ja putket muttereille perälevyyn ja putkille vahvikkeet ja pulttaisi vielä peitelevyn puolelta laakeripukit kiinni niin ettei ne pääsisi harottelemaan?
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten