Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.10.2013, 23:01
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Tuo kilometrikohtainen hinta sopii minulle! siis jos on ainut vero!

Tuohon aikaisempaan topiikkin asiasta kirjoittelin, mutta otetaampa uusiksi:

Siis Kun alkaa tuntua, että tuo edellinen VaraRengas; mersu 300tdt 4-matic paku kovilla takapenkeillä, alkaa olla vanha: niin kipasempa hakemassa saksasta reilun 10v uudemman, ja Maksan siitä noin 100e katsastus/rekisteröinti/kilpi maksua,(ja otan suomalaisen vakuutuksen tietenkin) ja sitten ainoat laskut tulee Teboililta ja Lähitapiolasta! (nyt VaraRengas päivitetty n. 140g co päästöillä olevaan Farkku Fordsoniin, tuo 4x4 W124 farkkumersu kovilla takapenkeillä joutas jollekkin, jota kiinnostaisi tehdä SuperTurbo...
dynolapuissa pitää olla vain reipas 200 hv, että menee normi muutoskatsatuksella)

Ja tuon HDJ-80 suhteen tilanne onkin pykälää vaikeampi! siis nuo maksaa esim. saksassa saman verran kuin suomessa

Mutta jos noita verolappuja (käyttövoima ja käyttömaksu(?)) ei tulisi, niin maksaisin ilomielin nuo centit... varsinkin kun noita kilometrejä tulee myös tuolla koillismaalla, jossa on usein? reipas 10km, että ei yhtään asukasta....

Siis oliko se maksimi 6,8c/km? ja minulla/meillä tulee n. 20 tkm/v siis maksimissaan 1360e? ja jos noista ulkomaan kilometreistä saa jotain, niin hyvä! noita "maksimikilometrejä" tulee varmaan monta kymmentä vuodessa..

Ja noista täyspainoisista harraste vehkeistä; vaikka tuo GSM kytän/tallentimen asennus maksaa 300 euroa, niin kilometri ajoa maksaisi vain vajaa 7c?
Toki tämä antaa kylmän korvapuustin kaikille pakettiautoille (kuten minulle), mutta nykyään saa auton liikennekäytössäpoistoon/poistosta muutamalla eurolla, että tuon muutoksen katkeran talkin juon....
Vastaa lainaten