Noh, viikonloppuna laitetaan läpinäkyvää letkua nii näkyy jos ilmaa menee soudattimelle. Suodatin jalka on tulipellissä apparin edessä ihan helpossa paikassa. Kaikki siivisteet on suodattimessa ja vaihtuu siten aina suodattimen vaihdon yhteydessä.
Moni korvaa noita siirtopumppuja sähkösillä turhaan. Mutta sähkösellä voi ton siirtopumpun viankin testaa pois. Ei se siirtopumppu silti ehdi käynnistämisen yhteydessä lykkää diisseliä ruiskupumpulle asti. Naftasuodatin on kumminkin täynnä ja paineen alasena kun lähdetään starttaan. Eli ilmaa on oltava silloin jossain hyvin lähellä suutinta-> hörähtää täysillä käyntiin ja sammuu samointein...
Ja mitä pari muuta tommosta 6.2 diisseli pikkistä o ollu, nii niissä ilmavuito on aina ilmennyt eka vaikeana ja ehkä rykivänä tyhjäkäyntinä. Vaikka on ollut neulanpään kokoinen reikä linjassa. Nyt kun kone jää käymää. Katoaa kaikki viat. Ei nyi eikä käy huonosti/vaivalloisesti. Ei rasittaessa tai tyhjiksellä, jne.
Kiitos vinkeistä, viikonloppuna ku ehtii nii ihmetellään tota kaverin kaa enempi!
|