Hilux ln-110 ja ln-170 etupään pyöräkulmista.
Kun olette käyneet pyöräkulmien säädössä tai nelipyörä kulma säädössä- niin miten on sujunut- onko saanut camberit ja casterit kohdilleen annettuihin arvoihin?
Auraushan tietysti onnistuu, säätövarat raidetangoissa riittää kyllä, miten on camber ja caster onnistunut, säätövarat riittäneet oikeisiin tuloksiin ?
Alatukivarren kiinnityksissä pulteissa on epäkesko prikat joiden avulla kulmia muutellaan, onko kaikki samanlaisia vai onko väihin eri"tiukkuudella" olevia prikkoja, joilla säätövaraa saa enempi tai vähennettyä?
Itse näissä hilukseissa olen törmaäänyt kulmasäädön yhteydessä asiaan, ettei alatukivarsia saa tarpeeksi sisään, että saisi ohjearvoihin menemään.
Viimeksi muokannut tonnisata : 14.10.2013 19:18
|