Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888
Paljonko tuossa on kilometrejä mittarissa? Meinaan vaan, että koneremppaa ei kannata tehdä huvin vuoksi. Rahaa palaa ~2500€ eikä se silti ole yhtä hyvä kuin tojon kasaamana. Ite tein kyllä omaan entisöimisprojektiini täyden konerempan, mutta ei siinä kyllä ollut mitään järjellistä syytä. Ihan samat kilsat ellei enemmänkin olisi edessä alkuperäsellä koneella.
|
Mittarissa on 630 000. Ainoat oireet jotka tulleet esille suhteellisen reipas savuttaminen, sekä vetoja ei ole siten kuin mielestäni pitäisi olla. Turbon otin irti ja olis sisältä voimakkaan noen ja karstan peitossa, eikä hukkapotin sauva liiku mihinkään - pitäisikö liikkua? Yksi syy on myös se, että kun nyt kaikki irrallaan niin menisi samalla vaivalla. Toki iso läjä €uroja kyseessä, joten jos turhaa, niin miksi sitten tehdä. Tosin minun tuurilla kahden viikon jälkeen niputtamisesta menisi kone. Muualtakin olen kuullut ettei konetta pitäisi availla ennen kuin oikeasti jotain vikaa. Esityksiä tullut pumppu- / suutinremonteista, venttiilien laitosta, konerempasta jne. Itse kun näistä en niin paljoa ymmärrä, neuvoja otetaan mieluusti vastaan.