No mitä viime avauksesta muistan niin oli hieman rosoinen se kardaanin tiivistepinta, on Tamgearsista hankittu stefa, ei orkkis vissiin?
EDIT: Hyvät uutiset, avasin aamusti etukardaanin, niin ei vuodakkaa tiiviste vaan juurikin tuon liu'un päässä oleva "markka". Onko tuohon fiksua korjausvinkkiä?