Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Näpä
AIkaisemmilta suunnistuskausilta meriittejä omaavat tullaan laittamaan Isoon luokkaan vaikka kalusto menisi Pikku luokkaan.
Esim. Kuramadot, Ypyrin ylittäjät ja Mudaraket. Näistä julkaistaan lista ketkä laitetaan Isoon luokkaan.
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Näpä
Tämä menestyneiden ns."nostaminen isoon luokkaan" on alunperin kilpailijoiden toive.
Onhan monessa muussakin lajissa nousupakko.
|
-Entä jos ei ole koskaan menestynyt, saako ajaa isoilla pyörillä pikkuluokassa?
-Kuinka suuri osa autokunnasta saa olla meriittejä omaavaa pikkuluokassa?
-Pienillä pyörillä on saanut aina osallistua isompaankin luokkaan, joten toiset kisaajat ovat toivoneet vastustajiaan isompaan luokkaan?
-Pikkuluokkaan ei kannata rakentaa autoa, kun jos pärjää niin pitää tehdä uusi?
-Missä lajissa on nousupakko toiseen luokkaan missä on erilainen kilpailukalusto?
-Rakennetaanko nyt ylikorkeita autoja, jotka katsastetaan 205r16 pyörillä ja kisoissa sovitellaan kolmeseiskaa alle?
-Tuleeko vielä muita kirjoittamattomia sääntöjä?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat
Tulitko ajatelleeksi että kun mäyriksen ajaa sinne pehmeän uran päässä olevalle rastille niin onko pikkupyöräisillä toivoakaan päästä samalle rastille sen jälkeen 
|
Joko olet käynyt seuraamassa suunnistuskisaa paikan päällä?