Laturien vaihtelua RJ:n ja Toycedeksen välillä. Mersun 90 ampeerinen ja 150A Iskra-kopio vaihtoivat paikkoja. Homma yllätti positiivisesti, kiinnitykset oli molemmissa samanlaiset. Kerrankin meni ihan oikeasti kuin Strömsössä.

Ei muuta kun heitti kunkin laturin paikalleen. Kun viime syksynä virvoin samaista Iskra-kopiota RJ:n konehuoneeseen, ei se istunut alkuunkaan orkkislaturin jalkaan ja piti rakennella kokonaan uusi jalka. Onkohan näissä latureissa syntynyt sitten kahdeksankymmentäluvun jonkinlaista standartisointia, vai liittyikö helppo asennus om:än kylkeen Mersun ja Iskran metsäkonekytkyihin?
Loisteputkien valo kuuluu näköjään Galaxy S kolmosen heikkouksiin, hallin valoisin paikka ja silti paska kuva.

Koittakaa kestää.