Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 10.10.2013, 16:32
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pjuustinen Näytä viesti
Tiedä kyllä kitkalukon periaatteen ja öljytarpeen. Haen ohjeita kitkalukon kiristykseen en öljyn vaihtoon kiitos vain.
Sinne kitkaan pitää siis tehdä tuollaiset 4sakaraiset shimmit. Tuosta näkee myös aikahyvin miten perä purkaantuu.http://imperio.1g.fi/kuvat/exautot/P...+18.48.18.jpeg
Mutta karkeasti se menee näin,perä ylös,rummut irti,käsijarruvaijerit irti,vetoakselit irti,ovat kiinni niillä neljällä pultilla jotka näkyvät akselissa sisäpuolella nykäise vetarit ulos ja ota murikka irti.
Seuraavaksi kun murikka on lattialla/pyödällä ota laakerien säätömutterien lukitukset irti,löysää laakeripukkeja vähän ja pyöritä säätömutterit irti. Tämän jälkeen irroita laakeripukit ja laakeri koolit ,älä sekoita kooleja. Nyt on sitten välitys kädessä,siitä pulttaat lautaspyörän irti,lautaspyörää voi joutua vähän koputtelemaan että lähtee irti. Lautaspyörän alta paljastuu 4kpl ristipää uppokanta ruuveja,ne irti niin murikka halkeaa jolloinka pääset käsiksi kitkapakkoihin ja tasauspyöriin. Toivottavasti tästä on edes jotain apua
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten