Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.10.2013, 21:28
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iikkoo Näytä viesti
Oon kyllä lataallu suunnistusläppärille karttoja kansalaisen karttapaikasta offline käyttöön mutta nyt en enää onnistunu siinä. Kahdella eri koneella yritin mutta aina herjaa jotain.
Onko tässä FetchMapista kyse? Mulla on joku aataminen aikanen versio FetchMapista ja siinä on kyllä valittavissa optio kiinteistörajojen lataamiseksi (olikohan vielä nootti että kehitysvaiheessa) mutta kun pari kk sitten koitin niin en siinä itsekään onnistunut. Mutta FetchMapista näyttää ilmestyneen ihan muutama päivä sitten uusi versio, jokohan siinä pelaisi?

Samalta sivulta löytyi myös tällainen, saapi nähdä mitä sisältää kun on latautunut.

Androzicin ja/tai Ozin ja/tai muun vastaavan softan kehittäjille voisi tietysti vinkata että onlinemapseihin kannattaisi lisätä kansalaisen karttapaikka noilla kiinteistörajalisukkeilla. Tai no Ozin nyt ehkä ei, olen laitellut sinne vuosien saatossa useampiakin kehitysehdotuksia perustelujen ja esimerkkikuvien kera mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan, saati sitten toteuttamaan.

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten