Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oska80
Täällä meilläpäin ollaan kans suunniteltu (pikku) trial kisan pitämistä. Ajankohta voisi olla kesällä joskus. Paikkana Matikaisen lomaparatiisi.
Tähän hommaan tarvitaan vaan jostakin toimitsijoita (lisenssin omaavia). Onko muuten offroadiin oma toimitsijalisenssi vai voiko toimitsijoita pyytää paikallisesta moottorikerhosta, joka jokkista pääasiassa harrastaa? Toimitsijamäärähän rippuu kuitenkin paljolti siitä, että onko kilpailu seurojenvälinen vai kansallinen.
Suomen cuppi kuulostaa ihan mielenkiintoiselle.
|
Viimevuonna palaverissa puhuttiin ja osittain jo käytettiinkin järjestelmää, jiossa kaikissa kisoissa olisi samat päätoimihenkilöt ja kisapaikalla olis ns auttavat käet, jottei päätoimihenkilöiden tarvi ajaa jokaisen palaverin takia esim 100 tai 600 kilometriä. näin lisenssipulmastakin päästään. tarkoitus olis kysellä päätoimihenkilöitä valmiiks ens kaudelle, mutta siihenkin asiaan helppaa, jos tiedetään noi päivämäärät hyvissä ajoin. ESIM Siis todellakin esim ja saa siis huutaa heppi jos homma käy ens vuuelle
Kilapilujohtaja Reima tai puumiska tai saija tai...
turvallisuus mä voin tehä paperit mutta mulla ei oo lisenssiä...?
katastus Hannu....
näin esimerkiksi
Lisäkisi offipowerin linkussa matkaa kisapaikoille riittävästi sammutinkalustoo ja ensihoitopakki (b-pakki) tarvittessa. ja palohaalareita yms...
eli näin me voimma auttaa.
Tehdään yhessä ja helposti... ja vaikka päätoimihenkilöt olis kaikissa kisoissa samat niin silti ne todellakin tekevät kädet ja osaajat omilta paikkakunnilta tarvitaan mukaan...
Nyt häivyn pariks päiväks netin ulkopuolelle, mutt jos et ymmärrä mun pointtii ja haluut jutella niin soita 0400975496