Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ambula
Eli vaihdettiin 170 koppaseen hiluun perän ja kardaanin välinen stefa. Karto tuli samoin päin, merkit kohallaan, ja pinionin mutsku vanhaan merkkiin. Siitä alkoi sen päivänen ulina. Kun moottorijarrutti, ääni kuului, kun paino kytkintä, hiljeni. Tänään vedin pinionin mutskua kireemmälle, noin 100 Nm. Ja nyt kun ajaa auton lämpöseks, vollotos kuuluu jatkuvasti. Riippumatta painaako kytkintä tai ei.
Lisäks perä lämpiää siitä kardaanin juuresta muutaman kilsan ajon jälkeen.
Joku laakeri menoillaan?
Ja perä on kitkalukolla, ja öljyt on redlinet, ls lisämausteella. Huohotinkin on uusi..
Mikä neuvoksi..?
|
Joko pinionin laakeri ei ole asettunut kunnolla tai sitten koko eroa laakerissa ja nyt liian tiukalla
tai sitten koko ero laakerissa ja hammas kosketus jollottaa.
Ja öljyt kuitenkin tarkistaa ensimmäisenä.
__________________
Positiivinen rasismi?
Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
|