Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
Onnea vaan mahottomasti we(l)homäeltäkin !!!
Mulla jääny Faijastas mieleen ehkä parhaiten se tyyni ilme kasvoilla, vaikka näki että otti pattiin, kun tuhrit teidät joku vuos sitten Talman kuraplotissa oikein urakalla - "seppä" käveli autolta pois melko ilmeettömänä, vaihtamaan puhtaat ajohaalarit !!!
|
Kiitos.
Juu faija ei koskaan, SIIS KOSKAAN ole pitäny offikisoissa olleesta mudasta ja autojen sotkemisesta. Ja toi on totta, että marssi pätkän jälkeen bussille ja vaihto kuivat ja puhtaat haalarit päälle ennen seuraavaa jaksoa.
Varmaan geeneissä osittain, kun en mäkään ole liiemmin mutafani, mut joskus vähä lapsettaa

Mutta 1993 järjestettin Muta-Kotka niminen kisa ja kun korttia ei mulla ollu silloin vielä, niin faija suostu lähteen ajaan kisan...yhdellä ehdolla! Minä pesen auton yhtä puhtaaksi, kuin mitä se on ennen kisaa. Kisa voitettiin ja minä pääsin pesemään......oli muuten oikeesti opettavainen homma tuohon mutaleikkiin, kun pari kolme päivää 17 kesäisenä puunas autoa sisältä ja päältä ja jarrut auki ja kaapi etuaksliputkien sisältä savet(oli jotain merenpohjasta nostettua savea kuulemma) pois ja rasvas paikat kuntoon.....kummasti opetti vastuuta kaluston huoltamiseen