Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apupoika
lämmitintä olisin todellakin käyttämässä vain kun olen itse HEREILLÄ, en jätä yöksi päälle.. vaikka ilmanvaihto pelaakin mielestäni melkohyvin.
lähinnä minua kiinostaa juuri tuo haju joka laitteesta lähtee, varmasti antaa jotain hajua,,, mutta tukehtuuko astmainen eukko vai pyörtyykö koira
Noista kaasujen muodostumisesta/vuotamisesta ja vaarallisuudesta olen kyllä perillä jo työnipuolesta joten mökiltäkin löytyy DRÄGERIN kaasumittareita nestekaasu, häkä, happi,ja yksi niinsanottu monitoimimittari,,
ei mitään mielenvikaista pelkotilaa tai hysteriaa moisesta muttakun on mahdollisuus noihin turvallisuustuotteisiin niin käytän kyllä,, ja takavuosilta on yksi lähipiirin kuolemantapaus häkään, (ilmeisesti kaasujääkaappi)....
ja yksi läheltäpiti tapaus veneessä olleesta katalyyttilämmittimen aiheuttamasta happivajeesta.
|
Mun mielestä toi vehje ei oikealla polttonesteellä juuri haise, varmaan paljolti hyvin putsatun litkun ansiosta. On pieni tehoonsa nähden, polttonestesäiliö on aika pieni, eli voi säilytellä suurinta osaa palokuormasta jossain muualla.
Katalyyttinenhän toi on toiminnaltaan ja mun mielestä ihan mainio peli, vaikka noin ruman kuuluis kyllä olla oliivinvihreä. Häkää en usko sen tuottavan, mutta toki pakoputkettomana kaikki sen tuoma hiilidioksidi tulee huoneeseen. Sen kyllä huomaa siis jos tuuletus ei riitä, mutta meiän talossa on riittäny aivan hyvin.