Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92
Toi loota on suunniteltu niin , että sitä vitosta ei laiteta tupaan kun kärry perässä. Kahden auton laatikko remppoja hoideltu ja todettu, että ne on täys susi lootia(laatikoita menny yhteensä 5). Mutta joo käyttöikä nousee puolella jos vaan kestää huudattaa nelosella 80km/h ja laittaa sen vitosen vasta siellä +90km/h. Siis ihan vaikka tyhjänä ajaisi.
|
Muutenkin jurnuttamista matka-ajossa alle 2000 kierroksen olisi hyvä välttää. Kone vääntää kyllä jo jostakin 1800 alkaen ihan hyvin, mutta se käy laatikon päälle.
Toinen juttu on laatikon aika pieni öljymäärä. Muistaakseni vajaa kolme litraa menee vaihtaessa. Ihan tarkkaa määrää en muista, kun on tullut laitettua auto aina vähän kaltevaan asentoon, että tule lievä ylitäyttö. Pari desiä menee enemmän kuin vaaterissa.
Laatikon takaosassa on myös toinen öljytila, jonka tyhjentäminen voi jäädä äkkinäiseltä trasseli-jussilta huomaamatta ja silloin sinne jää jonkin verrran vanhaa öljyä ja mujua pohjalle. Öljy siis lasketaan pois kahdesta tulpasta ja täytetään yhdestä.