No, ainahan sitä tullee mieleen ku turbo pellin alla että pakkohan son ahtomittari saada.. ja koska tähän motti vaihdettu ei tietoa ahtojen määrästä. Vain perstuntuma miten paljon paremmin kulkee ku vertaa toiseen vapari pajeroon. Mittari paljasti masentavan todellisuuden. Ahtoja maltilliset 0,3 bar. Eihän sitä voinut hyväksyä

(vakiona kuite 0,6-0,7) joten hukkaportin tangosta säätämällä ahdot 1,2 bar. Sitte alko jo hymyilyttään. Kuin myös kauhistuttaan.
Miten kestää kone. Miten turbo. Blää blää blää. Tutkin nettiä päivän töissä ollessani ja ilokseni totesin yllättävääkin potentiaalia. Siitä se ajatus sitten lähti.. putkisto kyljestä ulos yhdellä läpivirtaavalla vaimentimella pakopaineiden laskemiseksi. Ja sitte cooleri?? Tilasin pimeässä tehtyjen mittausten perusteella 600x300x75 keulacoolerin. Ajatuksena helpottaa rasitusta työmatkoilla.