Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.10.2013, 20:32
kömpijä kömpijä ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 28.09.13
Sijainti: lahi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Älä mieti asiaa liian pitkälle, vaan unohdat nyt kaikki turhat direktiivit, ja laitat keulalle sellaisen puskurin kuin tykkäät. Ei ne leimalla mitään kysele...
Ai, että kun haluisin uskoa tämän.. Viimeksi kun katsastin bemariani (e60) koitti katsastusmies saada hylkypäätöksen sillä verukkeella kun olen muka laittanut ylimääräisen ledivalon ajovaloihin.
http://www.hid-lights.com/pictures/2979W-E92-2.jpg
Kuvassa huomaa tuon keltaisen "valon". Kun mainitsin, että tuo on tehtaalta tullut tuollaisena ei hän uskonut minua. Sain lopulta toisen katsastajan paikalle joka sanoi, että kyseinen valo on vakiovaruste. Saatiin siis katsastus vielä jatkumaan.. Noh, seuraavaksi tartuttiin vanteiden kokoon, jotka ovat vakio vannekokoa suuremmat. Katsastaja sanoi heti että minulla on liian suuret vanteet autossa -> hylky tulee.. Taas jouduin sanomaan vastaan useamman kerran. Katsastaja tarkasteli lappuja pitkän aikaan ja lopulta - selkeästi närkästyneenä - joutui luovuttamaan ja päästämään autoni huomioitta läpi.

Minulla on henk koht niin nihkeät kokemukset katsastuksista vaikka aina läpi onkin mennyt, etten usko täälläpäin minkää ylimääräisen olevan "sallittua".

Hieman offtopic, mutta katsastuksen liittyvää silti.. Näitä vastaavia tapauksia on toki vaikka kuinka hur mycket.
Vastaa lainaten