Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.10.2013, 14:29
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Omat miälipiteet

Ryynimakkara plussaa!!!!!!!! NAM!!!!

Jaksojen haastavuus tai jaksot yleensä. Näin kuvaajan näkökantista kommentoiden, niin enemmän nousuja/laskuja ja vähemmän tiukkoja kurveja. Tylsää kuvattavaa, kun hierotaan vaan jotain tiukkaa kurvia ja siihen kuluu aika. Mieluummin siis "suoraa" ja vaativaa, kuin ahtaassa "tasaisella" tikun kiertoa. Tiedän, että on vaikeaa vetää raja että mikä on sit taas liian vaikeaa. Kyllä olen ollut trial jaksoja rakentamassa ja tiedän että se ei todellakaan ole helpoin tehtävä.

Jaksojen määrä kauden päätökseen ok, mutta muuten tykkäisin, että niitä on enempi.

Opasteet alueelle tais olla puutteelliset....tai sitten en vaan huomannut niitä? Eli ne oli sit ehkä liian pienet? Itse kyllä löysin, kun reitti on tuttu jo muutaman vuoden ajalta, mutta ens kertalaisille vaikee löytää....ehkä.

Nythän ei ollu pääsymaksua, niin en olettanu löytäväni osallistuja listaa ja sitä joskus aiemminkin puhuttua alue karttaa, mutta jatkossa nekin olis aikas jees juttuja, varsinkin ens kertalaisille.

Lisää kilpailijoita
Ne osallistujalistat oli mun Toyotassa ja toyota tallissa ja mä dukaton kanssa kisapaikalla,
anteeks.