Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 17.09.2004, 16:13
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.097
Perusasetus

Lainaus:
quote:niin 91 v6 runneri oli myynnnissä 8 tuhatta euroo suomi auto 151tkm 1omistaja täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja!! virheetön. oliko se sitten liian kallis??
kun saksasta saa halvalla 6.5 tonnilla!+ verot 2500+ tuontikulut 1500-2500e
auton korjaus 800e+talvirenkaat400e samanlaisen.
Saa niitä -91:iä bensakoneisia halvemmallakin. http://www.mobile.de/SIDrHFE0pxpAxMP...1111140910174&
Ja verot tosiaan reilu 2000 € noihin. Tuontikulut riippuu mistä roikkuu, ittellä alle 700 € kaikkineen. Mut ei toi suomiRunneri kallis oo jos tosiaan tuollainen kun kerroit.

Lainaus:
quote:Ootko Matti varma että kaikki tuontimaasturit välittämättä veronmäärästä saa suoraan pakuksi??? Tästä oli aiemmin juttua ja ymmärsin etää pitää maksaa 30% veroa vanhasta, että se olis täysverollinen ja sais pakuksi!

On ehkä eroo bensiinillä ja diisselillä ja matti on varmaan tehny siitä pakun!!!
Kyllä mieki tuommosen TD runnerin pakuna ottaisin, bensaa ei oo vara tuommoseen ostaa!

"Oikastaan tästä, kyllä tuonne puronvarteen pääsee"
Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä!
Aivan eri asia jos kyseessä on suomiauto tai tuontiauto. Suomiautoon joudut maksamaan uuden verot, tuotuun sen hetkisen jäljellä olevan määrän. Näin mulle vakuutettiin, että tuontiauto on aina täyden autoveron alainen (jos ei ole 23 §:n mukainen paku tai sitten verovapaa).

Ja matti on tehny siitä todellakin 5 hlön pakun. Vero 85 €/vuosi. Tosin vahva huhu liikkuu että marraskuun lopusta eteenpäin kaikkiin lisäpenkillisiin pakuihin määräytyy dieselvero kuten henkilöautoihin! Laki siis muuttuu. Jos oikein käsitän, niin nämä kovapenkkiset pakut menisivät edelleen pienellä verolla. Että eipä paljon pääse ilmeisesti ilakoimaan pienestä dieselverosta, takapenkkiä kun en kuitenkaan raaskisi pois heittää. http://www.overdrive.fi/forum/viewto...6c551a27fc075b

Vastaa lainaten