Kyllä se on niin että intti opetti ainakin ennen epäsuorasti käsittelemään vastoinkäymisiä ja kanssakäymistä muiden kanssa eri tilanteissa. Ei aina mukavaa mutta, opetti sietämään muita, ymmärtämään eri ihmisiä ja heidän näkökulmia asioihin. Tajusi ettei aina voi juosta pakoon kun ei ole hyvä olla.
Velliperse on itsensä kunnes joutuu kohtaaman jonkin ongelman ja selviytymään siitä. Todennäköisesti parin "ongelman" jälkeen velliperse tajuaa ettei ongelmat seuraa jos ne ratkoo vaikka ei aina ole mielekästä se ratkominen. Voi jopa saada vähän itseluottamusta!
Aikalaiilla asennekysymys tuo että onko intissä mukavaa vai ei.
Kaikesta saa kauheeta kun marisee ja valittaa. Itsellä meni polvi mp-lähetti touhuissa ja jouduin kulkemaan kepeillä 8 viikkoa. Sain polven senverta hyvin kuntoon että myöhemmin kesti motocrossia ja lenkkeilyä hyvin.
Hyvät muistot jääny intistä, ois saanu kestää pidempäänkin. Kyllä siellä välillä vitutti, vituttaahan se välillä kotona ja töissäkin eikö?
Ja vielä tohon painonnousuun intissä, itellä lähti 10kg pois. Vaikka kepeillä mentiin iso osa ajasta. Ja hurjimmathan kävi vetäseen salilla 2h reenit vielä armeijan päiväohjelmien jälkeen ennen nukkumaan menoa. Ettei vaan ne pemarin tankkauslihakset pääse häviämän ku joutuu juokseen niin paljon!
Mun mielestä intti pitäisi käydä, vaikka se oli jo lällyä kun itse olin siellä. Mentiin karhun lenkkareilla eka kuukaus ettei vaan pienet jalat alkaisi särkeen kovista maihareista! Mitäköhän se on nyt? Ainakin uutta Sievin kenkää laitetaan jalkaan. Painukoon intin vastustajat vaikka somaliaan pakolaisiksi kun suomi on niin kauhia!
Sa-Int=Asennekoulutus. Itse valitset kui paljon se vituttaa.