Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dodge ram pystyputket
Miten siellä noita ajettuja kilometrejä seurataan? Onko sielläkin rengas/korotus säännöt yhtä typerät ku täälläkin?
|
Onhan noita pykalia taallakin, joskin ne eivat ole niin ehdottomia kuin Suomessa.
Yli 3" korotukset ja 5% kasvatukset renkaan vaativat konttorilla kaynnin, missa tarkistetaan etta muutokset on tehty teknisesti kunnolla.
Korotuksissa rajana on kait laitoksen pysyminen alle 4.25m korkeana.
Rengastusessa riittaa kun pinta on piilossa, eli gummit pysyvat levikkeiden alla.
Tekniikanvaihdoissa patee sama. Konehuoneeseen saat tumpata niin ison myllyn kuin saat sopimaan, naytto konttorilla ja kovaa ajoa.
Jos kone on kiinni niin ettei se aiheuta vaaraa, niin lapi menee.
Aika villeja koneenvaihtokuvioita tulee eteen silloin talloin.
70-luvun Corollaa Mazdan wankkelilla, 70-luvun Z Datsuni remmiahdetulla V8:lla, V8 Hiluxeja/Patrolleja yms. yms.
Rakentelupuolelta on jaanyt mieleen viime kesan safarilta vanha 6x6 Land Rover