Viestiketju: Asiaa maalauksesta
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 25.09.2013, 08:14
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
Hyviä vinkkejä, kiitosta vaan.
Itsekin tuota vähän liian sakeaa maalia ajattelin ja ei olisi ihme jos maali- tai ilmasuuttimen tiiviste / koneistus vähän voisi vuotaa. En saanut ilmasuutinta millään irti, on niin jumalaisen lujassa kun yritin. Ruisku on kyllä puhdas ja siisti,,,tosin ihmettelen että miksi suutin on niin piukassa, kaiketi jämähtänyt jotenkin.

TT
Ite oon AINA maalauksen jälkeen laskenu tinnerii läpi kunnes sumu puhdasta. Sen jälkee osiks ja irrallaa viel pessy osat jonka jälkee paineilmal puhtaaks/kuivaks.. Ja mitään osia en kiristä vaa ainoastaa huulille osat. Sit seuraaval käyttökerral vasta osat tiukalle ja ekaks tinnerii läpi..
Ja ite oon vältelly semmosii ruiskuja mis on muoviosia, kerral ku ostaa kunnollisen ni hyväl huollol kestää vuosikymmeniä, oma ruisku on jo 12v eikä oo ollu ongelmia
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten