Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 23.09.2013, 20:55
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Toyot81 Näytä viesti
Juu tarvi tutkia asiaa meinaa olis kyl ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Siirtäis sähkötkin altosta 410iin. Kytkin kyl näyttäis altossa isommalta. Olis aito ruisku,eikä mikään asenna se itse systeemi.
Totta ja toi kone on luonteeltaan kyllä mukava ajella ja kestää antaa kenkää ja siltikään benssiiniä ei kulu nimeksikään!
Se on alhaalta sitkeä ja keskialueen jälkeen ottaa tehopiikkiä ihan yläreserviin asti!)
Mulla on ollut tollanen kakkos/pisaralla pidemmälle pelinä jo kolme vuotta!

by Brayden » Thu Jan 26, 2006 9:44 am
The Alto actually uses the gearbox and driveshafts from the standard base model Swift anyway, so they will take the extra power of the G13B so long as you don't go abusing it.

The G13B engine itself weighs the same (if not less) than a G10B because of its all-alloy construction, so suspension should not be an issue. The G10B also uses the same mounting points as the G13B in the Swift, so everything (exluding one bolt hole on the bell housing) should line up fine.
Vastaa lainaten