Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai
Suosittelisin releen kytkevän maadoitus nastan -85 kytkemistä
Eli homma muuten sama kuin meinasitkin
-30 suora plus
-87 flektin plus
-86 anturilta tulevaa plussaa
-85 runkoon
Ja -85 on AINA maadoitus eli kytkentä sen mukaan.
Jos anturilta tulee miinusta niin silloin 85/86 vaihtaa paikkaa
Jos pakko kytkentää haluaa niin
-86 3 asentoisen katkaisijan kautta molempiin kytkevästä navasta releelle ja toiseen anturilta ja toiseen suoraan akulta. Niin toimii joko anturi tai pakko syöttö
Tässäkin -85 on miinus eli anturi määrittää kumpi/mitä kytketään
Jos pakko katkaisua haluaa niin valollinen katkaisija ohjauksen väliin siten, että kun virta on poikki valo palaa ja katkaisija pitää olla ON/ON mallinen ON/OFF ei toimi
Tai sitten sellainen race mallinen katkaisija missä on kansi ja katkaisija sisälle siten, että kansi kiinni niin katkaisija kytkeytyy.
|
muuten flekti on kiinni johdotuksineen onnistuneesti, mutta paino kytkintä en saanut oikein.
eli mulla on on/off/on kytkin, kolmenapainen, joten tuleekos se nyt anturin plussaan tuo toinen on-kytkimen johto ja toinen on-kytkimen johto akulle ja kytkimen keskimmäinen tinni maahan eli off miinus? ei ymmärrä vai toimisko on/off kytkin helpoiten jotta saa flektin pakosti päälle jos anturi ei toimi?