Jäi tuo ohjaus viime laitosta hieman vaivaamaan, osa tangoista ja kiinnikkeistä
saattaa jossain tilanteissa huonolla tuurilla kolahella toisiinsa joten pakkohan se oli miettiä uusiks
Ja vaikka nuo uniballit on nyt haukuttu kaikkien toimesta niin pakkohan se on kuitenkin kokeilla ite
Eli pistin raidetangon päihin uniballit normi päiden tilalle ja poistin hydro assarin vanhat kiinnikkeet sekä akselista
että raidetangosta. Pyöräytin sylkyn toisin päin ja istutin toisen pään samaan niveleen kuin raidetangon pään
ja toiselle päälle uus kiinnike ja panssari akseliin, raidetangon alapuolelle.
Heh, joku unohti pyöräyttää letkut samalla ristiin ja hetken ihmetteli kun ei meinannu moottori
käynnissä renkaat kääntyä
Nyt pitäs olla kaikilla härpäkkeillä tilaa touhuta ilman kolistelua. Samalla tuli eliminoitua tuo sylkyn aiheuttama
raidetangon kääntyminen sylkyn liikkuessa. Uniballeihin tulee vielä kumiset suojukset
tässä kunhan postipoika ne saa kuskattua perille.

Seuraava muutoksen kohde ois etuvinssi... Kaikkien eri vinssiviritelmien jälkeen jotenkin aina jäi sellanen tuntuma ettei
vinssissä ole joko voimaa tai se ei tule kestämään, joten tuli sitten ostettua räikkä warni

Tallista löytyy sopivasti tuo uus Bow Motor 2:nen joten moottori päivittyy heti ja samalla pitänee vaihtaa yks hammaspyöristä
että booriakseli passaa + gigglepinin vahvempi pääakseli vinssiin.

Tuolle pitäs nyt sitten ruveta peti virittelemään keulalle. Etuylitys kasvaa jonnin verran + paino mutta joskos sitä
nyt rupiais pärjäämään tuon vinssaamisen kanssa