Lainaus:
..ja tuossa alla johtokaavio antureista ja releistä kuka-mitä-missä-milloin. Konehuoneen sulakerasian vieressä on "päätön" liitin missä on neljä nastaa; tämä on flektin diagnostiikkaportti. Ota siitä suojahattu irti, ja yhdistät johtokaavion mukaan "TAN" ja "TAN-BLACK" johdot - kaksi reunimmaista, kaksi muuta on musta ja punainen. Tällöin flekti pyörii aina nopealla kun joko hitaan tai nopean puolen pitäisi hurista. Alkaa pysyä aineet sisällä ja A/C puhaltaa kylmää myös paikallaan ollessa. Flekti ei tuolla systeemillä puhalla koko ajan, vain tarpeen mukaan. Itse hoidin homman kapeaksi hiotuilla abico- liittimillä, kutistesukalla ja pätkällä 2,5mm^2 johtoa. Älä kuitenkaan pidä tuota pysyväisratkaisuna, flekti haukkaa täysnopeudella PALJON virtaa, ja tuossa ei ihan virta kulje sitä reittiä mistä pitäisi..
|
Tilapäisratkaisu kesti näin pitkään. Tosin hajonnut osa oli moottori, nopea puoli käy aika tiuhaan tahtiin tällä oatentilla päällä- pois niin eihän se ikuisuuksia kestä.
Rockautosta moottorin ja liitinjohdon ostoon..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|