Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja supi
Elikkäs tuli tossa alku kesästä hommattua -98vm. xj 4L mjoottorilla.
Sisälle oli vettä lirutellu jonkun aikaa mut onneks kuskin puoli oli lähes uuden
veroinen mut repsikan puoli oli pinta ruosteessa taka jalkatilaa myöden.
No pörräilin ruosteet pois ja maalia pintaan,mut sit tarttis laitella jonkin sortin äänieristeitä vanhojen "öljyn keräysmattojen" tilalle.
Motonetistä ostelin pari levyä 1cm vahvaa "folio" pintasta vaahtomuovi eristettä,mut tuleeko ton kans ongelma kun käyttelin autoa tuntu lattiapelli repsikan puolelta lämpiävän aika reippaasti katin kohilta. Tässähän kohtaa oli alkuperäsenä jotain valkoista mattoa lisänä.
Sit seuraava ihmettelyn kohta olis lataus, näyttäs tulevan akulle tyhjäkäynnillä
n. 13.3V, valot päälle ja sisäpuhallinpäällä n. 12.3V.
Lueskelin aikasemmista viesteistä et 13.8V olis normi.
Eli otanko laturin hanskaan ja paikalliseen autosähköön testaukseen.
Sit onko jakolaatikon takakardaanin stefa mimmonen vahdella?
Ja vinkkejä mistä vois kysellä kohtuu hintasia ja hyviä vakio jousipakkoja,
pirkanmaan/etelä Suomen alueelta.
Yksinkertasia asioitahan nää mut eipä ole näistä autohommista juuri kokemusta,kiitos ja anteeks jo etukäteen.
|
takastefan vaihto on melko simppeli, kardaani irti, talttameisselillä kampee vanhan stefan reunasta naputtaen pois ja sopivalla hylsyllä uus tilalle, vähä vassua siihen liukupintaan ja paikalleen.
13.3 on aika vähän, nouseeko jännite jos nostat kierroksia?
mä laittaisin semmosta 2mm bitumia missä alumiinipinta ensin sinne lattiaan ja sitte vasta päälle sen 10mm äänieristelevyn, semmosen mikä ei ime kosteutta itseensä, ainakin motonetissä myydään molempia stp nimellä