Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen
Tästäkin huolimatta pyytäisin toisen arvion toiselta rengasmieheltä. Olen itse ajanut maastossa pian 4 vuotta renkaalla, jota "ei voi paikata". Tuntuu olevan nuo mielipiteet aika vahvoja, vaikka ei tiedetä käyttökohdetta, käyttötarkoitusta tai edes renkaan merkkiä. Tavalliselle kumiukolle, esim. beadlock on täysin tuntematon käsite, vaikka kudospaikan saa kivasti puristettua sen väliin.
Laske itse, vaikka 100€ paikkauksesta ja rengas kestää 4 vuotta lisää. Maksoit siis 25€/vuosi verrattuna 500€ uuteen renkaaseen, joka kestää vaikka 10 vuotta? Kumpi tulee halvemmaksi?
|
Ursuksesta missä james71 kuormaajana petti etusesta kylki ja paikallisessa rengasliikkeessä tossuttivat ja monta vuotta meni (kunnes kytkin loppui ja jäi seisomaan) ja käytännössä yhtä lähellä vannetta oli kyljessä kämmenen levyinen reikä.
Eikä sitä rengasta säälitty 30m siirsin soraa kauhassa kunnes oli pakko vähentää kun ei kone halunnut takaset ilmassa kääntyä

sen jälkeen kaikista kuopista ja nystyistä takasta ilmaan nosti et kyllä se tossu kuormaakin kestää kun ammattilaiset sen laittaa