enhän mää sillei mitään kuvia ottanu toi oli kamerassa missä on 700 ja 400 lodjun kardaanit vierekkäin..
kuten tuosta näkee niin toi isompi eli 400 yoke ei oo ollu lähellekkään siellä missä pitäisi...
tänään sovittelin laatikkoon tota ja laitoin siihen kohtaan missä edellisessä autossa ollut niin ei se mennyt lähellekkään "pohjaan" eli siis se että jää muutama sentti varaa liikkua..
sitten kun työnsin enempi niin tuntui oikein se o-rengas siellä kun tiivisty.. eli mun teoria on se että se on sen takia korjattu plasti paddingilla kun se ei oo ollut siellä o-renkaalla asti toi yoke.. nyt tossa compinaatiossa se menee sinne ompahan se nyt hitsattu jos vaikka sattuu jossain kohtaa tippumaan o-renkaan päältä pois.. sen kohdan tunsi selvästi kun painoi sen sisään, missä o-rengas tiivistää tulee kimmoisa siitä yokesta.. (härski lause)..
hankalasati selitetty.. jännä kun pitäis olla sama runko kuitenkin noissa vehkeissä.. deltassa ja capricessa.. no eipä siitä sen enempää..
muistaakos rytari, miten on ton korjauslaakerin kanssa (pyöränlaakeri)
vetari oli tässä kunnossa.
siirtääkö se korjauslaakeri uraa ulos vai sisään päiten??