Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.09.2013, 16:34
james_III:n Avatar
james_III james_III ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 11.11.03
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Ulkomuistista, ja nimenomaan negatiivisesta.....

Matkahuollon toimituseehdoissa tms. kerrotaan, että joka asema/kuljetus lisää toimitusaikaa 12 tuntia(?), siis matkahuollon paketti voi risteillä suomessa vaikka vuoden, ilman että matkahuolto joutuu maksamaan Centtiäkään!
Itse tilasin veneen ohjauskaapelin tuosta muutaman sadan kilometrin päästä etelään: Kunnia Heille, käytiin suomen kirjakielellä Keskustelut, ja he kertoi, että matkahuolto hakee paketin heiltä klo 16.00 (ulkomuistista)
Ja tuosta kaupungista tulee linja-auto suoraan Ouluun, matka-aika useita tunteja.
MUTTA tuo meikäläisen veneen ohjauskaapeli lähtikin etelään! ja sitten se pujoitteli/pysähtyi muutamaan matkahuoltoon (keräämään matka-aikaa), ja sitten lopulta ohjauskaapeli päätyi Oulun matkahuoltoon, ja saapumis ilmoitus tuli niin myöhään, että 10 minuuttia ei riittänyt "mikä v.... seuranta? paketti oli pari minuuttia aikaisemmin jossain, olikohan Oulainen vai jyväskylä, tai joku muu...
Ja tein reklamaation matkahuollolle tuosta; Matkahuollon asiamies oli hakenut paketin myyjältä aa.bb.yyyy klo 16.00? (jonka myyjä ystävällisesti kertoi, ja lähetti minulle sähköpostiin rahtikirjan, siis "seurantakoodin"; en viitsi mainita k.o yritystä, mutta pienet firmat "haluaa palvella/ymmärtää...."
MUTTA; Paikallisesta matkahuollosta paketti lähti etelään, (vaikka sieltä bussi tulisi suoraan ouluun) ja kävi "vierailulla" muutamassa matkahuollossa.
-> En saanut muuta, kuin selityksen, että paketti on toimitettu sopimusehtojen mukaan, jokaisesta kirjauksesta????? tulee 12 tuntia lisää toimitusaikaa, ja minun paketti kävi xdrsxdt käsittelyn, ja se oli Oulu MH lunastetavisa......

K:O Homma vaan nyppii, oli kesäkuun puolenvälin "unelma-" keli, ja
ja Minä ... ja jumissa asemakaava-alueella!

Ja jos tuo matkahuolto olisi edes edullinen... Ostin palstalta, ja tuli postilla parissa päivässä, ja pikkasen halvemmalla kuin matkahuollolla; minä säästyin tuosta "hae itse hyllystä" ja 6km lenkiltä edestakaisin, ja lähettäjä/myyjä oli myös tyytyväinen.
Kyllä se matkahuoltokin osaa töppäillä, mutta on aika raakasti johdossa toimitusvarmuudessa ja nopeudessa postia. Kerran matkahuolto hukkasi semmosen pikkuosan kun klapikoneen kuljettimen alapätkän. Jossain väliasemalla oli kuski punninnu ja todennu pari kiloa ylipainoseksi ja jäi sitte kuljetin lojumaan "jonnekin" Kummallista kun se kuitenkin oli otettu kuljetukseen. Homma selvisi kyllä ja polttopuut saatiin aikaseksi

Tänään ei siis vituta ihan niin paljoo kun neljännellä yrittämällä sain postista sen joka minulle jo alunperinkin kuului, oujee