Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 18.09.2013, 10:11
Defender 110:n Avatar
Defender 110 Defender 110 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.01.11
Sijainti: Helsinki
Viestit: 72
Perusasetus

Tuli käytetettyä auto vuoden 2013 katsastuksessa ja HYVÄKSYTTY leima napsahti. Tosin korjauskehotus ja merkintä otteeseen tuli vuotavasta vasemman puolen etuiskarista ja kuukausi aikaa korjata kuntoon. Iskarit tuli uusittua autoon alustakorotuksen yhteydessä kesällä 2011, eli noin 2 vuotta se sitten kesti ehjänä. Tiedä sitten, eikö Terrafirman laatu olekkaan niin hyvää kun on kehuttu vai oliko taas vaan huonoa tuuria.

Joka tapauksessa, pistin uudet etuiskarit tilaukseen kummallekkin puolelle ja samalla tuli tilattua uudet paksummat sisäänjouston rajoitinkumit etu- ja taka-akselille. Takana rengas osui äärijoustossa joustinlautaseen.

Sitten taas kuvia.

Tässä kuva vuotavasta iskarista.


Uudet paksummat sisäänjouston rajoitinkumit etu- ja taka-akselille.


Uusi iskari ja rajoitinkumi paikallaan.


Sitten sama homma toiselle puolelle, mutta siitä ei tullut enää otettua kuvia kuten ei myöskään kumien asentamisesta taka-akselille. Vanhat rajoitinkumit olivat jo aika haperot, eli ihan hyvä että tuli vaihdettua. Myös niiden kiinnikkeet olivat niin jämähtäneet, että joutui irroittamaan rälläkällä.

Noh, taas saa vuoden ajella rauhassa.
__________________
_________________
Land Rover Defender
110 Td5 Vm.2002
---------------------------
Vastaa lainaten