Näytä yksittäinen viesti
  #69  
Vanha 17.09.2013, 23:25
kallo kallo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.12
Sijainti: Oulu, Suomi
Viestit: 278
Perusasetus

Jahha.

Laiteltiin hemmetisti lisää valoja katolle, hipisteltiin läppäritelinetta sun muuta semmosta ennen kisoja.

Käyntiongelmat saatiin ratkottua kans ja moottori pelas hienosti koko kisojen ajan.

Noo, sitten iltana ennen kisoja kun käytiin pienen testilenkin hallin pihassa niin eiköhän särkynyt takaa välitys ja edestä yks murros Siinä sitten perjantaina metsästettiin koko Oulun kaikki Land Rover harrastajat läpi ja löydettiin kuin löydettiinkin uus välitys. Nopeesti sitten arbin siirto toisiin kuoriin ja eikun auto lavalle ja menoksi.



JA eiköhän kisoissa menny ensin etummainen raidetanko solmuun ja kun se saatiin korjailtua ja vahvistettua seuraavan alueen ensimmäisellä rastilla taaempi raidetanko päätti mennä poikki ja tästä seurasi sitten toisen puolen murroksen ja vetarin hajoaminen. No ei siinä Oulusta uudet osat ja kisa jatkui taas.. Loppu kisa sujui lähes ongelmitta (Laturin hihna katkes vielä ihan lopussa)



Tänään oltiin sitten reippaina parisen tuntia. Purettiin tuo EFI-pönttö ja saatiin vähän ihmetyksen aihetta. Kannet oli ERC 0216 ja lohkossa on numero 47A07038B eli rimmerbrossin mukaan Morgan +8. However. Lohkon pinnassa lukee että L.ROVER







Tiedä sitten mikä hybridikone tuo on. Paikallaan oli flapperiruisku.

Muuten kone näytti kyllä tosi asialliselta. En tiiä että oisko tätä nyt tarvinu edes juuri läpikäydä, mutta käydäänpäs nyt kuitenkin.

Niin ja nyt on suunnitelmissa sitten tuo akselinvaihtoprojekti. Kovasti kuumottaa nuo danalaiset saada alle... Saas nähdä lienee siis viisainta nostaa koko koppa pois jossain välissä.
Vastaa lainaten