Äkkiseltään mietittynä olis ehkä jopa parempi jos akselistoja kaikkine jousine yms telikeinun pukkeineen siirrettäis rungossa eteenpäin,mut siinä on ihan pirunmoinen savotta.
Yleensähän se menee niin,että runko poikki,pala välistä ja hitsaten kiinni.
Onhan noita sit usein katkennu ajanmyötä noista liitoskohdista.
Muutamia autoja pyörii vieläkin näillä kylillä,mitkä Venäjänliikenteen buumin alettua lyhennettiin rahtiautosta puolikkaanvetureiks. Ja sit ku ryssänrahti alko olla suomenkilpisten autojen osalta taputeltu,ni jatkettiin takas rahtiautoks.
Mut helpommallahan nuo hitsaussaumat pääsee tuollasissa maantieautoissa. Sora tai maastokuorma-autoissa runkoa taivutellaan reippaammin ni saattaa ajanmyötä ainakin huonot hitsaukset antautua.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
|