Noh, tähän on pakko lienee tarjota omaa näkökantaa, vaikka se lehdessäkin lie tuli julki jutun yhteydessä.. Turvakaaret ja kupit oli printattu siihen yhteyteen, missä mopo karkasi rakentelijalta lopullisesti käsistä, eli sitä ei enää IHAN tavalliseen käyttöön oli tuossa vaiheessa enää rakennettu. Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi, että turvavarusteet eivät todellakaan ole ylivarustelua.. Tätähän ne kysymysmerkit lie tarkoittivat?? Olen itseasiassa suunnitellut kaaria ja kuppeja myös omaan HoJottimeenkin ja lähes kaikkiin rakentamiini kikottimiin. Kuitenkin rakentelussa on aina joskus piirrettävä se maaginen raja johonkin.. Mikä sitten todennäköisesti ylitetään jossain vaiheessa, mutta tämän yksilön kohdalla oli raatimme sitä mieltä, että kyseinen pirssi on mitä mainoin auto monenlaiseen käyttöön. Niin offiin, kuin kruisailuunkin. Kuten totesimme, olisi loppukappaleessa mainitut juttujutut niitä asioita, joita me sille ehkä tekisimme. Olen huomannut omia projekteja touhutessani, että tuo maaginen mopo kyllä pakkaa pakenemaan hanskasta aika-ajoin. Siinä se tekemisen hauskuus piileekin. Kuten JJJL edellä mainitseekin, pyrimme iskemään kyntemme seuraavaan uhriin, joka todennäköisesti odottelee jonkun autoliikkeen hämärällä pihalla. Ja voin jo nyt henkilökohtaisesti todeta, että voi sitä orastavan autokuumeen määrää.... Tämä edelläkirjoitettu edustaa vain minun henkilökohtaista mielipidettä ja mikäli joku kokee minun puhuvat soopaa, sitä ei pidä sekoittaa esim jjjl:n kantaan.. Loppujen lopuksi ainoa asia millä on merkitystä ja mikä jää viivan alle tehtyjen laskutoimitusten jälkeen on yksiselitteisesti ja vain ja ainoastaan neliveto. Ja sillä pääsee..
Kiitos ja Anteeksi
Eespäin ja vinssillä loput..
|