-Jos "polkemisen" aikana lämmöt pääsee nousemaan, se on ihan normaalia ja korjaantuu ajamalla vauhdikkaasti isompaa tietä. Savun noustessa kannattaa mennä katsomaan irronnutta vesiletkua.
-Kansipahvin vaihdon jälkeen ei tarvitse heti säätää venttiilejä uudestaan (työntötankomoottori), vasta toisen katsastusyrityksen ja uusien sytkäosien jälkeen.
-Toisessa kädessä uretaanilevyn palanen ja toisessa rälläkkä ei ole hyvä idea. Yhtäkkiä lentaa uretaanilevy ylöspäin ja rälläkkä alaspäin pysähtyen polveen.
-Lasikuitua ei kannata hioa suljetussa tilassa ilman henkityssuojaa, varsinkin rälläkkä lamellilaikalla on kovin tehokas, viimeistään kun yskii punaista limaa.
-Öljy voi myös loppua koneesta, huomaa kun mopo leikkaa alamäessä kiinni.
-Kaverilla voi olla huono muisti ja tankinkorkki voipi jäädä auki. Ongelma muuttuu seuraavan puu-kosketuksen kohdalla. Mutta eihän korkki aina pysynyt edes kiinni, täyttöputkesta tankkiin valunut kura haittaa harrastuksia.
Ja tyhmemmät kaverit tietää: poliisia ei pääse karkuun puukengät jalassa. Tyhjät pullot ja varastetut kottikärryt escortissa sattuvat ulosajon sattuessa.
-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
|