Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Joo, ei oikean sekoituksen teko ole ongelma, vaan se, että sitä pitää tehdä PALJON ja vielä saada sullottua tuon padan läpi hallitusti.
Ja tuota lämpöä tulee vängällä SIKA paljon, ja mekaaniset kuormitukset kasvaa taivaisiin....
JOS pukkaa tuon 1000 hv, niin kuinkahan pitkään kestää täyskaasulla?
|
Juurikin näin. Ei varmasti kestä pitkiä aikoja täyskaasulla. Lohkoa pitää vahvistaa melko paljon jos tosiaan tuollaisia lukemia haluaa. Yks tapa on betonoida lohko, joka lisää kestävyyttä, mutta rajottaa jäähdytystä joten ei taida saada mitään ratakäyttöä kestävää moottoria millään (diesel moottoria). tietysti jos on isoja rahoja rakentaa koko moottoria ihan lohkon valamisesta lähtien niin mikäs siinä