Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 06.09.2013, 09:41
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Autoremonttia "pitkästä" aikaa tiedossa.

Päätti joustoelementti luovuttaa vauhtipyörästä n. 220 tkm kohdilla ja meno hyytyi siihen.

Onkos kokemuskia perinteisen vauhtipyörän ebay kauppiaista, näyttäs olevan SMF alle kolmeensataan plus rahti...

Aussifoorumilaisista osalla tuntui olevan vibraattoriongelmia SMF:n kanssa pienillä kierroksilla ja toisilla taas ei...
Ihan sama oikeestaan kun DMF maksaa jotain tonnin kantturoilla.

Onkos muilla kokemuksia aiheesta ?

PS: jos jollain on perversioita DMF -> SMF hitsauskokeiluun, niin miulta löytyy siihen kohta romut
Volkkaripuolella laittavat kiinteät pyörät ja jousitetut levyt (1.9TDI).

Volvolandiassa laitetaan tuplamassa ja jousitettu levy....

Mersulla tuplamassa ja kiinteä levy, sekä pyörälle tasaraha hinta 1000€, mutta "kotimaansa" iipeistä saa saman raudan 60% alennuksella
On ainakin toistaiseksi toiminu hyvin... Kestävyys alkuperäisellä n. 4-500tkm, kun volkkarissa tuo kesto 60-90tkm... Hintaa n. 700€

Ja kiinteäksi htsaaminen tekee vain yhden vian --> akseli katkeaa (löydetty VAG tuotteesta tällainen viritys)
Ja VAG:n kanssa on tullut vastaan räjähtänyt pyörä, jolloin meni myös laatikko uusiksi (jouset tuli kytkinkopasta läpi)

Itsellänihän tuo DMF pamahti (tietysti) ulkomailla eli Ruotsissa ja silla oli sitten ajettava (ilman kytkintä) Sveitsiin asti... ja hyvin meni
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten