Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuzukiSJ
Eipä ole vikaa vielä löytynyt. Tuo kylmän moottorin sammuminen ei niinkään haittaa, kun antaa pari min lämmitä niin pelaa nätisti. Ainut mikä häiritsee on se, että kuumalla moottorilla tyhjäkäynti laskee jonnekin 500-600rpm tienoille ja sammuu usein, tämä siis vain kuumalla moottorilla, mikä siis lie? Ja kuinka tuo lämppärinkenno puhdistetaan? Onko mitään tarkempia ohjeita olemassa?
|
Löytyhän se vika tuohon tyhjäkäynti ongelmaan, oli pari alipaineletkuu rikki. Seokset viturallaan, 0,2 oli arvo. Lämppärinkennokin oli näppärä puhdistaa englanninkielisten ohjeiden mukaan.
Pari vikaa ois vielä selvitettävänä.
1) Kylmän koneen pitää antaa lämmetä ennen kuin pystyy lähtemään liikkeelle, muuten sammuu, onko se näiden kaasaripelien ominaisuus? Venttiilivälykset ok.
2) Kaasun kun junttaa pohjaan, niin tuntuu et tukehtuu, mut lähtee kumminkin vetämään sen jälkeen ihan hyvin. Tyhjäkäynnillä, kun laittaa kaasun pohjaan, ottaa kiekkaa iha hyvi. Voisko kaasarissa olla töhnää? Kiihdytyspumppu kunnossa. Kannattaako niitä bensan sekaan laitettavia puhdistusaineita kokeilla?
3) Onko normaalia, kun kylmän koneen käynnistää kytkin pohjassa ja kytkimen päästää ylös, niin auto vähän nytkähtää eteenpäin ja takaperästä kuluu pieni pamaus?