Viestiketju
:
Blue`s Suzuki 413 highrooffista avoksi (Plasto)
Näytä yksittäinen viesti
#
1
05.09.2013, 08:34
bluevan
Sankari
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Molempiin päihin on tarkoitus askarrella mut etuakseli nyt enshätään.
Eikä se tuossa sahapukissa vaikuta vaiks olis akselit suoraan rungossa kii on se niin tönkkö.
Meinaaksää et tulis huono jos rangen osia laittaa ?? Hä ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Viimeksi muokannut bluevan : 05.09.2013
14:53
bluevan
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: bluevan
Etsi kaikki bluevan:n viestit