Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.09.2013, 22:04
Messätissari:n Avatar
Messätissari Messätissari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 26.02.13
Sijainti: Joensuu, Severnaja Karelija
Perusasetus

Friskies - dieetti

Kävin marketin hyllyltä ison säkin Friskies kuivamuonaa. Kassajonossa takanani seisova nainen kysyi, onko minulla mahdollisesti koira.

Mille hän oikein kuvitteli minun raahaavan isoa säkkiä koiranmuonaa? Norsulle? En malttanut olla käyttämättä tilaisuutta hyväkseni. Sanoin, että ei, minulla ei ole koiraa. Olen ajatellut aloittaa jälleen Friskies-dieetin. Kerroin edelleen, että minun ei ehkä pitäisi sitä tehdä, sillä viime kerralla päädyin sairaalaan. Onnistuin kuitenkin pudottamaan 10 kiloa ennen kuin heräsin teho-osastolta.

Sanoin, että Friskies-dieetti on hyvin yksinkertainen. Pidetään vain taskut täynnä kuivamuonaa. Aina kun nälkä yllättää, pureskellaan papana. Koiran kuivamuona on täysipainoista ravintoa, joten sillä ihminenkin pärjää vallan mainiosti.

Nainen kysyi kauhistuneena, olinko saanut koiranmuonasta jonkun myrkytyksen viime kerralla, kun kerran päädyin sairaalaan. Sanoin, että ei suinkaan. Loikkasin jalkakäytävältä ajoradalle haistellakseni labradorinnoutojan persettä ja jäin auton alle.
Vastaa lainaten