Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum
OIKEIN!!!!!!!!!!!
SATAVIISATAA KERTAA vuntsinu aivan samaa juttua. muna kovana tullu tziigailtua valmettie keinu aXeleita. ... oohh.. se ois sitä elämää  okei.. vähä painavat mut sou vat! eiku spurGaamoja tiirailee
jostai patti katto Valmetista vuntsin ite et ois soppelit akselit ja kumi kokoki iha jees.
|
Oon haaveillu jo pitkään mutta oon pitäny ihan omana tietona kyseiset haaveet

Aattele,
Plussaa:
+akseliputket superylikestäviä
+vetonivelet miljoonakytkinpommirenkaatlinkus kestäviä
+ei oo muilla, paitsi ehkä jollakin
+välitykset tulis kuntoon ku navassa planeettapyörästö, on poka kaikkia juuppiteria ja saturnusta ja anusta
+ainakin meiän massikoissa ja foortteissa on kääntöpään lähellä pultinreiät, siihen sais vaikka mitä superlinkkuadaptereita kiinni!!
+helppo hommata kunnon renkaat.
+vois rekisteröisä irrotettavilla nostolaitteilla jokski omavalmistetraktoriksi, olisko paat mellevää lyörä tuhdit kingkäpin perään ja viedä jyviä viinatehtaalle

+kaikki on plussaa
Miinusta:
-Joku porttaaliBJhäksätinmies haukkuu kun ne on painavat ja me ollaan muutenki typeriä
-ei oikeen muuta miinusta
Oon täs monesti miettiny tuota, kun oon pelastanu hodaria/kingkäppiä/hoojiita mettästä, raktori menee nii vaivattomasti joka paikasta, ja ei se raktorin kuvio voi olla huono, on se niin kauan pysyny samantapaisena. tänää viimeks ku vein jyviä nii tsiigailin siinä ajelles sitä MF6265 etuakselia, ja pakko sanoa, että voi pojat.....