Näytä yksittäinen viesti
  #30  
Vanha 31.08.2013, 21:08
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrze Näytä viesti
Eikö kinkkukaapissa olis ennemmin edessä voimansiirtoon/jousitukseen panostettavaa?
Takapää seuraa siellä kyllä perässä, kunhan sen risukon etupäästä siivoo pois ja pistää jäykkää akselia tilalle.
Niin tuli tästä vielä mieleen että NuuBerilla on SOA patrolli ja mulla HDJ joissa on jäykät akselit ja voimansiirtoon/jousitukseen panostettu. Tää on lähinnä hauskanpitovehje Teemme tutkimusta kuinka vähällä rahallisella panostuksella ja rakentamisella voi pitää mettässä hauskaa


Mutta sitten ikäviä uutisia. Oikeasti on ihan helkkaristi kaikkea muutaki tekemistä/tärkeempiä projekteja, eli jos teen nyt sen QPMF jousituksen nii jää ajelut tältä syksyltä ajelematta Pakko vaa väliaikasesti laittaa ne riiput pitkiksi ja trukkilavaflatbed että päästään koheltamaan ennen talvea.

Ja joku päivä kun tätä hienoutta jalostetaan kunnolla (siivotaan vakioakselit pois) Nii tähän ei mitää auton homoakseleita tuu, vaan traktorin etuakselit. ne kestää ihan mitä vaan auton alla. vaikka ajais kaasu pohjas vaikka natsipunkkeriin tai antais miiljoonakertaa kytkinpommia nii ei varmaan hajoo ja sekös sopii tämän auton ajotyyliin
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten