Joo, eli auto volvo v50. 2.0D
Ilman suodatinta co2 päästöt 153 ja suodattimen kanssa 154.
Meinasin vaan, että hittojako tuolla pöntöllä mitään tekee...enempi vaan kuluja ja harmeja tuosta...ja kun testerillä katottiin, niin näyttää että on valinnaninen varuste tuo dpf.
Ja jos perusveroa tuon päästöjen mukaan katselee, niin siinä ei eroa juurikaan ole.
Ja eihän se tosiaan katsastuksessa mihinkään näy, oli se pönttö siellä tyhjä tai originelli. Tää nyt vaan tuli sellasena ahaa elämyksenä mieleen. Eli jos paljon ajaa ja se filtteri pitää vaihtaa 120 tuhanne välein...ureat siinä välissä vielä.
Ja tuota vähän mietinkin, että miksi tuota kuvetta pitäisi kauheasti kaivaa...mikä tuossa tekis sen kalliiksi?
Pääsis vaan monesta murheesta.