Viestiketju
:
Mistä osia t-maxiin?
Näytä yksittäinen viesti
#
1
30.08.2013, 11:06
Heguli
Legenda
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Aika vaikeata näyttää olevan varaosien saanti T-Max vinsseihin. Tarviis EW9000 mallin vaihteiston päädyn mutta ei löydy edes netistä sopivaa paikkaa.
Onko kenelläkään tietoa ja/tai ideoita mistä noita osia saisi ?
__________________
Tumpula Racing Team
Heguli
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Heguli
Käy Heguli: kotisivuilla!
Etsi kaikki Heguli:n viestit