Näytä yksittäinen viesti
  #442  
Vanha 29.08.2013, 15:34
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
ProTurbon sivuilta kattelin tot huoltoo..

ahtimen normaali huoltotyö alk 220 eur
(em. hintaan lisättävä osien hinta)
tuntiveloitus 56 eur

Eli kalliiks tulee toi huolto kun aattelee et mitä sit taas maksaa uus tollanen kiinahyrrä.. Eikä toi nykynen garrettikaa kovin vanha taija olla ja nyt on jo laakerit niin loppu et melkee tapaa jo siivet koteloo kiinni..
katsot vaan pitkittäisvälyksen, tuskin sulla mikään kuulalaakeriturbo siellä paikoillaan?. öljy keskittää radiaalisesti, ja päittäisvälyksen hoitaa laakeri, joka 270 asteinen tai vastaavasti 360 asteinen painelaaker , pronssiä tai jotain vastaavaa. päittäisvälystäkin jotkut manuskat sallii kympin luokkaa. moni uusikin turbo yltää siivillä koteloon kun niiden siipien ja kotelon käyntivälykset eivät liian suuret ole..
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten